kolmapäev, 28. märts 2018

Dividendipiraadi meisterklass!

Ahoi sõbrad, kuidas kevad edeneb? Olete juba märganud, et märts on kohe läbi? Ütlen ausalt, minu jaoks on täielik veebruar veel, sest õues on nii külm😅

Loodan, et homme saab kuu kokkuvõtte juba ära teha, kui märtsikuu rahasadu läbi saab. Peaasi, et ma selle ikka märtsiks nimetan, kuigi tunne veel talvine :)

Täna aga õppisin jälle midagi uut! Nimelt sattusin lugema, kuidas tõelised profid passiivseid sissetulekuid tekitavad. Olen isegi korduvalt raamatu kirjutamisele ja välja andmisele mõelnud, mul on muide paar väga head teemat soolas ka juba, peamiselt enda halenaljakate säästmis- ja investeerimiskogemuste pagasist. Saaksite teie ka naerda, ja häid näiteid, kuidas mitte teha. Minu tänane lugu on aga hoopis hea näide, kuidas vägagi edukalt teha, ja see tuleb lausa riigikogulase hr Stalnuhhini eeskujul.


Tema nimelt on raamatud juba ammu valmis kirjutanud ja väljagi andnud. Ja miks mitte siis kindlustada, et autoritasud ka kenasti koju jõuavad, ning valijad täpselt teavad juba varasest noorusest peale, et kes neid esindab.

Mihhail Stalnuhhin, riigikogu kuluhüvitiste aruande järgi olete te möödunud aastal ostnud 4331 euro eest raamatuid ja lasknud need tasuda kuluhüvitiste eest. Mis raamatutega on tegu?
Need on minu raamatud.
Teie enda raamatud?
Jah. Esinduskulud on enda esindamiseks ja ma kasutan neid üritustel. Panen välja igasuguste lasteürituste auhindadeks jne.
Tegemist on siis lasteraamatutega, mida te olete ise välja andnud?
Jah.
Kas selline tegevus teie endi silmis on riigikogu liikme hea tavaga kooskõlas ja kas te ei näe siin huvide konflikti?
Kas ma teen seda mitteametlikult? Kas see ei käi kantseleist läbi? Kui ma tulen lasteaeda ja kingin kõigile, kellel on see kuu sünnipäev, raamatu, siis mida selles halba on?
Kas ma saan õigesti aru, et te enda esindamiseks ostsite enda kirjutatud raamatud kuluhüvitise eest. Ta esindate end kui riigikogu liiget sel viisil?
Jah.
Kus te peamiselt neid raamatuid jaganud seni olete?
Põhiliselt Narvas. Kuigi ka kõigil kohtumistel, mis meil vahetevahel on toimunud riigikogus, olen ma neid kinkinud lastele ja ka täiskasvanutele, kellel on lapsed vastavas vanuses. Näiteks jõulujoonistuste konkurss, kus osaleb üle 50 lapse ja kõik saavad kingituse. Lasteaiad. Et meie fraktsiooni liikmetel oleks kinke, kui me käime mööda Eestimaad, sest need raamatud on nii eesti kui ka vene keeles.
Mulle tegelikult tema mõte täitsa meeldis, kas pole nutikas ju? Ja ma isegi ei pahandaks, kui ta tõesti Narva lastele viiks heas eesti keeles kirjutatud raamatuid, et inimestele head eeskuju näidata ja võimalusi kõigi Eesti ühiskonnaliikmete tõeliseks integreerimiseks suurendada. Aga siis tuli välja, et raamatud ei pruugi üldse eestikeelsedki olla.

Aga mis seal ikka. Pole midagi siin näha, liigume edasi, seltsimehed. Teie maksuraha on kindlas kohas.  JOKK.

* Aga tegelikult ma mõtlen, et asi on tõsine. Maailma Õnnelikkuse raportis on Eesti saanud auväärse koha selliste riikide nagu Venemaa ja Moldova vahel, 63. kohal. Samal ajal meie naaberriigid..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar