teisipäev, 10. aprill 2018

Nii tore päev, raha muudkui koguneb!

Hommikust saadik on kogu aeg kontole midagi tilkunud, nii tore vaatepilt.
Kõigepealt kukkus kontole dividendiports Kaubamaja aktsiate eest.
Siis sai lukku pandud lausa 3 (KOLM!) tehingut, mille käigus müüsin maha kodus üle jäänud kraami ja teenisin sukasäärde 160€ lisaraha.
Ning kõige viimaks potsatas ühelt cash-back saidilt kogutud 25€ otse minu kontole. Need 25€ muide kogusin selliste huvitavate pakkumistega, kus ise ma maksin sisse täpselt 0.1€ ühe lotopileti eest (ja teenisin sellega 7.5€ tagasi, pilet kahjuks ei võitnud, nagu arvata oligi 😁). Ülejäänud 17.5€ olid erinevate digiteeenuste ja digitellimuste proovimise eest, mis kõik pakkusid "liitumisjärgselt 1 kuu tasuta".  Täitsa hea kogemus! Tulemas on veel ca 20€, kuna kõigi tehingute kinnitamise aeg võtab enamasti 30-90 päeva ootamist.
Lisaks ootab mul erinevate tarbijaküsitluste keskkondades hulk eurosid välja võtmist, aga avastasin, et need võimaldavad väljamakset ainult Paypal'i kaudu, mis tähendab, et väljamakse summast ca 0.3-1€ läheb teenustasudeks. Nüüd olen kahevahel, kas võtta need 15+15 € juba välja, või lasta summadel veel kasvada, et Paypal'i tasudelt kokku hoida?

Igatahes, sellist suhteliselt passiivset rahasadu võiks tihemini juhtuda! Eriti kui börsidel on sellised volatiilsemad ajad, oleks tore mõnda stabiilsemat lisasissetuleku allikat omada.


Millised lisasissetulekud teil on? Ise vaevlen hetkel aja- ja energiapuuduse käes, seepärast olen võtnud käsile kiired ja nö kergelt saavutatavad viisid. Netiküsitluste vastamine (näiteks katsetan hetkel Mobrog'i, äkki teate veel häid soovitada?), cash-back lehekülgedel silma peal hoidmine, taara kogumine, ja mõttetult seisva kraami kodust maha müümine on siis mõned näited. Tegelikult tahaksin natuke rohkem jõuda, näiteks mõnd erialast teenust pakkuda, internetipoodi pidada või mõnda muud lisaäri ajada. Mõni tuttav mul näiteks sõidab vabal ajal Taxify'd, aga mul see kuidagi ei sobiks kahjuks (ei istu keegi mu vanasse fiatti 😅). Lisaks eelistaksin ikkagi rohkem passiivseid sissetulekuallikaid, mille loomine võib küll aega võtta esialgu, kuid mis siis pikemaajalise järelefektiga oleks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar